PRZEJDŹ DO TREŚCI

Aktualności

Zmiana organizacji pracy w OPS

koronawirus-komunikat-768x461

Zmiana organizacji pracy W Ośrodku Pomocy Społecznej.
Od poniedziałku 24 stycznia 2022 r. w związku ze wzrostem zachorowań na Covid19, ogranicza się w Ośrodku bezpośrednią obsługę klienta. Wszelkie sprawy uzgadniane będą telefonicznie pod nr. telefonów 74 8455 356 lub 74 8455 270. Sprawy wymagające osobistego stawiennictwa będą jednak nadal możliwe po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.


Pozostałe sprawy jak przesłanie pism ogólnych, wniosków o świadczenia z pomocy społecznej załatwić można drogą elektroniczną na stronie: www.opsjedlina.pl poprzez zakładkę e-PUAP (na pasku po prawej stronie), a także na podane adresy e-mail na naszej stronie jak i tradycyjną drogą pocztową.
Wnioski o dodatek mieszkaniowy (aktualny wzór) znajduje się w zakładce po lewej stronie Wzory Dokumentów.
Pozostałe sprawy z zakresu świadczeń rodzinnych (pielęgnacyjnych oraz innych dodatków), funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych załatwisz poprzez strony: https://empatia.mpips.gov.pl/ lub https://www.gov.pl/.
Obsługa klienta prowadzona będzie jednostanowiskowo w wyznaczonym miejscu. Przy wejściu głównym zamontowany zostanie dzwonek celem przywołania pracownika. Bezwzględnie obowiązuje zakrywanie ust i nosa.
Z chwila poprawy sytuacji epidemiologicznej niezwłocznie powrócimy do bezpośredniej obsługi klienta.
Dalej służymy Państwu informacją i wskazówkami poprzez kontakt telefoniczny bądź mailowy. Na naszej stronie w zakładce kadra znajdziecie Państwo również numery telefonów służbowych bezpośrednio do pracowników socjalnych. Zachęcamy do korzystania w sprawach ważnych dla Państwa.

© 2022 OPS Jedlina-Zdrój