PRZEJDŹ DO TREŚCI

Aktualności

Zmiany organizacji obsługi klienta w OPS

koronawirus-komunikat-768x461

 

Od dnia 25 marca 2020 r mając na uwadze powszechne środki ostrożności w związku z ogłoszoną epidemią COVID-19 na terenie kraju, ośrodek nasz zostaje wyłączony z bezpośredniej obsługi klienta. Wszelkie sprawy uzgadniane będą telefonicznie pod nr. telefonów 74 8455 356 lub 74 8455 270. Sprawy bezwzględnie wymagające osobistego stawiennictwa będą jednak nadal możliwe po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.

Od dnia 26-go marca gorący posiłek dla naszych klientów będzie dowożony pod adres zamieszkania w godz. 11:30 do 12:30. Tym samym uprasza się o odbiór posiłku spod domu od firmy Smakuś, która świadczy usługi dowozu ( kierowca nie wnosi posiłków do mieszkania).

Pozostałe sprawy jak przesłanie pism ogólnych, wniosków o świadczenia z pomocy społecznej załatwić można drogą elektroniczną na stronie:  www.opsjedlina.pl poprzez zakładkę e-PUAP (na pasku po prawej stronie) lub na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

Wnioski o dodatek energetyczny (aktualny wzór) znajduje się w zakładce po lewej stronie Wzory Dokumentów.

Pozostałe sprawy z zakresu świadczeń rodzinnych (pielęgnacyjnych oraz innych dodatków), wychowawczych (500+), Dobry start (300+) dodatków mieszkaniowych załatwisz poprzez strony: https://empatia.mpips.gov.pl/ lub https://www.gov.pl/.

Dalej służymu Państwu informacją i wskazówkami poprzez telefon i e-mail. Na naszej stronie  w zakładce kadra znajdziecie Państwo również numery telefonów służbowych bezpośrednio do pracowników socjalnych. Zachęcamy do korzystania w sprawach ważnych dla Państwa.

 

© 2021 OPS Jedlina-Zdrój